به گزارش جهان، پایگاه خبرى «رنس» طى گزارشى با عنوان «چیرگى رسانههاى صهیونیستى» به بررسى نفوذ محافل صهیونیستى بر رسانههاى غالب جهانى پرداخته است.
این گزارش با بیان این که طى دهههاى پیش، بیش از 88 کمپانى رسانهاى وجود داشته است، مىنویسد: امروز تنها شش کمپانى رسانهاى وجود دارد که تمامى آنها اخبار خود را از خبرگزارى «رویترز» و «آسوشیتدپرس» تأمین مىکنند. این در حالى است که در عرض 20 سال اخیر سهام آسوشیتدپرس از سوى رویترز خریدارى شده است و خبرگزارى رویترز نیز از سال 1851 تحت مالکیت خاندان یهودى و مشهور «روچیلد» است.
گزارش رنس در ادامه به انتشار اطلاعات جمعآورى شده در رابطه با رسانههاى غالب جهانى و ارتباط آنها با شرکتها و محافل صهیونیستى پرداخته است:
شرکت «جنرال الکتریک»
این شرکت در انتخابات سال 2000 میلادى، 1.1 میلیون دلار به ستاد تبلیغاتى جورج بوش کمک کرد.
شبکههاى تلویزیونى تحت مالکیت جنرال الکتریک عبارتند از:ادامه مطلب...